Avatar billede pstidsen Novice
18. januar 2014 - 21:55 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Bedste webhotel til JavaScript

Hvilket webhotel vil I anbefale når ens side afvikler en masse JavaScript?
Avatar billede arne_v Ekspert
18. januar 2014 - 23:11 #1
Et hvilket som helst.

JavaScript afvikles client side ikke server side.

Set fra web serverens side er det bare en text fil seom sendes ud til browseren.
Avatar billede arne_v Ekspert
18. januar 2014 - 23:12 #2
Hvis du bruger JavaScript server side med node.js, saa skal du naturligvis have et web hotel med support for node.js, men jeg formoder at det ikke er problem stillingen.
Avatar billede pstidsen Novice
18. januar 2014 - 23:30 #3
Ja, havde hørt at det var lokalt at det blev afviklet, men ville lige høre om der måske var nogle, der var bedre end andre.

Nu er du jo en erfaren mand, arne, så hvad vil du anbefale som webhost? Siden er lavet i PHP (med en del JavaScript som sagt).
Avatar billede pstidsen Novice
18. januar 2014 - 23:31 #4
(og nej det var ikke node.js :-))
Avatar billede acore Ekspert
18. januar 2014 - 23:45 #5
Som med alt andet 1) Kik efter det, du har brug for, og 2) Pris og kvalitet følges ofte ad.

Hvis du ikke har særlige krav og det skal være billigt, kan jeg anbefale one. Har du flere domæner eller har du brug for at kunne ændre indstillinger lidt mere (fx mere hukommelse til PHP), så er servage.net en ok mulighed - godt til prisen. Ingen af dem er dog super-hurtige.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2014 - 00:01 #6
PHP web hoteller er der rigtigt mange af.

Tilfaeldigt udvalgt: netplads.dk
Avatar billede pstidsen Novice
19. januar 2014 - 00:03 #7
Altså lige nu kører jeg en side med WordPress og WooCommerce, så der er ekstra hukommelse til PHP jo en god ting. Hvad hvis man skal have en "super-hurtig"? Hedder det så 100-150/mnd.?
Avatar billede pstidsen Novice
19. januar 2014 - 00:14 #8
#6: Synes netplads.dk har en lidt useriøs hjemmeside. Det er ikke fordi jeg tænker "dem skal jeg bare være kunde os" når jeg kommer ind på deres side... Jeg kan selvfølgelig tage fejl... Jeg tænker på et PHP webhotel med optimal hastighed kontra pris?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2014 - 00:21 #9
Det er samme person som staar bag gratidsdns.dk og mxhotel.dk. Ikke helt ligesom de andre udbydere.
Avatar billede pstidsen Novice
19. januar 2014 - 00:28 #10
Så hvordan vil du vurdere det i forhold til f.eks. one.com?

Smid gerne Svar begge.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2014 - 01:36 #11
Jeg har ikke nogen speciel stor erfaring med web hoteller. Jeg er ikke den rette til at sammenligne. Jeg har ingen erfaring med One. Jeg ved kun at der er rigtigt mange som bruger dem.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2014 - 01:36 #12
og svar
Avatar billede acore Ekspert
19. januar 2014 - 10:41 #13
Hos one kan man (eller kunne i hvert fald ikke) øge PHP memory. Det var grunden til at jeg skiftede til servage. De er seriøse, men der er også grænser for, hvad du får for 500 kr om året.

Jeg har ikke erfaring med dyrere webhosts, men har selv overvejet servage VPS.