Avatar billede the-exterminator Nybegynder
16. januar 2014 - 22:17 Der er 1 løsning

Udtrakning af data fra XML fil

Hejsa Experter.
mit problem ligger i jeg skal bruge nogen oplysninger fra en side, hvor den trækker det fra en xml fil.
Problemmet ligger i at den trækker alle sprog seperat ned i "synopsis". Så hvis jeg kun vil trække DK ud, vil den lande i min sql i "synopsis".
Så det jeg vil er, at jeg vil ligge EN i "synopsis" og Dk i "synopsisDK" men jeg ved ikke helt hvordan jeg omdiregere den danske del til et nyt name=synopsis til index.php
EN delen virker nu, men det gør DK delen ikke.
Der er oprettet en "synopsisDK" i MySQL databasen.

admincode.php
$EN_row = simplexml_load_string($row->asXML());
$EN_row = $EN_row->xpath('//game/locale[@lang=\'EN\']');
$EN_row = $EN_row[0];

$DK_row = simplexml_load_string($row->asXML());
$DK_row = $DK_row->xpath('//game/locale[@lang=\'DK\']');
$DK_row = $DK_row[0];

index.php
<strong>Synopsis EN</strong><br/>
<textarea name="synopsis" style="font-size: 12px;" rows="12" cols="70"><?php print trim(stripslashes($row['synopsis'])); ?>

<br/><br/>

<strong>Synopsis DK</strong><br/>
<textarea name="synopsisDK" style="font-size: 12px;" rows="12" cols="70"><?php print trim(stripslashes($row['synopsisDK'])); ?>
Avatar billede the-exterminator Nybegynder
01. februar 2014 - 09:31 #1
:)