Avatar billede wernstroem Nybegynder
16. august 2001 - 11:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Exel vil ikke vise tallene

Jeg har lavet en funktion som skal trække tekst over fra et andet ark. Det er også fint men i en anden funktion som skal lave det samme men med tal istedet for tekst kan det ikke vise mig tallene. Den laver udregningen som den skal men det viser ikke noget som helst.
Avatar billede lrp Nybegynder
16. august 2001 - 11:04 #1
Kan du give et eksempel på, hvordan du gør - hvordan ser din funktion ud?
Avatar billede tage Nybegynder
16. august 2001 - 11:09 #2
jeg er ikke helt med på spørgsmålet ?????
hvor er du vil kan du ikke lige forklare det en gang til ???
16. august 2001 - 11:11 #3
Du har selvfølgelig checket, at der ikke er hvid tekst i feltet, ikk ?

Må vi se din funktion ?
16. august 2001 - 11:16 #4
Du skriver \"Jeg har lavet en funktion\" - det må jo så være i VBA.
Funktionen til din tekst er af typen String, er din Tal funktion også d? du skal nok have fat i typen Double - det kunne være en årsag !
16. august 2001 - 11:18 #5
eller du har en Range(\"A1\").Text, hvor det skal være Range(\"A1\").Value !
Avatar billede janvogt Praktikant
16. august 2001 - 11:31 #6
Er det en VBA-funktion eller er det en formel?

Uanset hvad, må vi se den?
24. august 2001 - 16:54 #7
wernstroem>> hvad sker her ?? kan du bruge noget af ovenstående eller er du smuttet på ferie ???