Avatar billede Bodycare Nybegynder
14. januar 2014 - 19:07 Der er 6 kommentarer

Hjælp! Virkelig dårlig forbindelse og stor packet loss

Hej eksperter, jeg har haft problemer med ikke at kunne starte BF4 op og bare i det hele taget spille spil uden problemer. Jeg spurgte EA support hvordan det kunne være, herefter blev jeg bedt om at køre tests af mine "packets" jeg fik følgende svar:

Your internet speed is very slow to connect with the game. please contact with your Internet Service provider and tell him that ping rate is very slow as well packet loss is also high. After contacting them your issue will be fixed.

Min download speed er 10 og min upload er 1 som selvfølgelig ikke er imponerende. Men da jeg spurgte kundeservice fik jeg af vide at selvom jeg kun havde 10/1 burde jeg ikke miste så mange packets som jeg gør.

Jeg har nogle spørgsmål til jer:

1) Hvis jeg kontakter TDC(Min ISP) tror i så jeg kan få mit problem fixet? Det kunne jo godt være nogen af jer har/havde et lignende problem.

2) Udover dette er jeg på udkig efter en ny ISP det kunne f.eks være Waoo(Har hørt gode ting om dem, og ja jeg har tjekket på deres hjemmeside om de installere ved mig, hvilket de gør) Problemet er bare det jeg ved ikke hvor meget det koster for os at installere fiber.

Det kunne jo sagtens være i havde nogle forslag til hvad i bruger og om det ville være det værd at skifte til. Jeg ved vi betaler også for vores fastnet telefon med TDC.
Avatar billede FastEthernet Novice
14. januar 2014 - 19:54 #1
Prøv at tage en hastighedstest på http://www.speedtest.net/ - hvis dit packet loss ikke ligger højt der, så er det højst sandsynligt "bare" BF4 den er gal med, det er trods alt et spil der stadig har et par problemer.
Avatar billede Bodycare Nybegynder
14. januar 2014 - 20:04 #2
8.50 Download 0.80 Upload, men det vil sige der mangler nogen packets siden jeg burde have lidt højere.
Avatar billede FastEthernet Novice
14. januar 2014 - 20:30 #3
Ikke nødvendigvis, der kan/vil ofte gå noget båndbredde tabt i routere og lignende. Jeg opdagede dog lige, at det var den forkerte test jeg linkede til.. Tag en test eller to på http://www.pingtest.net/ , den måler nemlig også packet loss.
Avatar billede Bodycare Nybegynder
15. januar 2014 - 19:47 #4
Ping 32 ms Jitter 5 ms Linje kvalitet B den er unable to test packet  loss prøvede også at skifte server men det duede ikke.
Avatar billede Bodycare Nybegynder
15. januar 2014 - 19:48 #5
Ping 32 ms Jitter 5 ms Linje kvalitet B den er unable to test packet  loss prøvede også at skifte server men det duede ikke.
Avatar billede Bodycare Nybegynder
20. januar 2014 - 20:46 #6
Tog en procent test og min Packet loss i mellem 30-40%