Avatar billede sorenzoo Juniormester
13. januar 2014 - 13:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udarbejdelse af brochurer m.m.

Halløj.
jeg kunne godt tænke mig at få udarbejdet nogle brochurer, 3 fløjede a4 brochurer, og mangler en der kunne sætte det op for mig, så jeg kan sende det til tryk, til fornuftige penge.?
Jeg har alt logo og produkt materiale, så det er opsætningen af det. Jeg har selv en formodning om hvordan jeg vil have det, men mangler en der kan lave det i indesign eller lign.

Smid en besked hvis i er interesserede.

Tak.
Avatar billede finb Ekspert
13. januar 2014 - 15:27 #1
Hvor bor du, landsdel ?
Avatar billede pstidsen Novice
13. januar 2014 - 15:52 #2
Har smidt en privat besked.
Avatar billede sorenzoo Juniormester
13. januar 2014 - 16:05 #3
Omkring Grindsted / Billund..?

@pstidsen, Jeg kan også godt selv smække det sammen i Word, ville bare gerne have noget ordentligt...
Avatar billede pstidsen Novice
13. januar 2014 - 16:19 #4
Okay så er jeg den forkerte at spørge!
Avatar billede izemate Nybegynder
13. januar 2014 - 17:45 #5
Hejsa

Skriv til mig på lars @ design2 . dk
Er uddannet grafiker og er vant til sådanne opgaver.
Evt vedhæft materialet så kan jeg kommet med en god pris til dig!
Avatar billede sorenzoo Juniormester
06. februar 2014 - 09:07 #6
ja