Avatar billede Pittb Nybegynder
10. januar 2014 - 10:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Access Indekseret søgning?

Hey allesammen.
Jeg ved ikke helt om min overskrift er vildledende, men jeg aner virkelig ikke hvad den form for søgning hedder..

Jeg er igang med at lave et kundekartotek for min mors virksomhed, og indtil videre går det som smurt. Har indtil videre brugt følgende kriterie til mine søgeformularer: Like "*" & [Forms]![Søgning]![txtSearchx] & "*"

Der er adskillige ting der kan søges på, men problemet opstår i at hun gerne vil kunne søge på postnr. Og når hun gør, vil hun gerne være i stand til at kunne søge på f.eks. 1300-1400, så den viser alle postnumre mellem 13 og 1400.

Det er ikke noget jeg har prøvet før, og ved ikke lige hvordan jeg skal krejle den ad. Ved ikke om problemet har været besvaret herinde før, men jeg havde simpelthen ingen anelse om hvad jeg skulle søge på.

Beklager for den lange tekst, men er ret lost :)
Avatar billede keysersoze Guru
10. januar 2014 - 11:24 #1
Kig på BETWEEN
Avatar billede larsgrau Forsker
10. januar 2014 - 15:30 #2
Between [Forms]![Dit formular navn]![Dit tekstbox navn] And [forms]![Dit formular navn]![Dit tekstbox navn]
Avatar billede larsgrau Forsker
10. januar 2014 - 15:36 #3
Avatar billede larsgrau Forsker
11. januar 2014 - 18:53 #4
Kunne du bruge det ?
Avatar billede Pittb Nybegynder
21. januar 2014 - 11:23 #5
Tak Larsgrau! Det spillede bare en million!