Avatar billede drsniper Nybegynder
08. januar 2014 - 12:48 Der er 1 kommentar

Problem med at gå fra wifi til 3g

Har en Iphone 4s med nyeste ios. Jeg har i øjeblikket ikke internetforbindelse på mit hjemmenetværk. Routeren virker dog fint og iphone "hopper" automatisk på den, når jeg træder ind ad døren. Men da der ikke er internet igennem routeren kan jeg heller ikke få internet på iphone. Den bruger nemlig ikke automatisk min 3g forbindelse når jeg er koblet på hjemmenetværket. Kan godt løse det ved at frakoble "wifi" i indstillinger, men er det virkelig nødvendigt? Havde tidligere en android telefon og den fandt selv ud af at bruge 3g, hvis der ikke var internet på wifi.
Avatar billede superduperluper Nybegynder
08. januar 2014 - 16:02 #1
Gå ind og find netværket og tryk "glem netværk", så hopper den ikke selv automatisk på længere