Avatar billede Nybegynder
05. januar 2014 - 16:12 Der er 1 kommentar

hjemmeside

Har en hjemmeside der i sin tid blev oprettet på "front page" og ligger hos www.one.com Jeg har flyttet fra front page til mic. web expression4.
Hjemmesiden er nu forsvundet fra min computer - har downloadet fra "one" og hjemmesiden ligger nu på expression på min PC - - men det er på en måde (web) så jeg kan ikke redigere i den.
Kan nogen hjælpe, så jeg igen kan slette/ ændre  -  altså redigere
Tak, hvis nogen kan komme med gode råd.
Svend Ejler
Avatar billede bilbodog Nybegynder
28. december 2014 - 18:04 #1
Hej Svend Ejler!

Jeg er ikke klar over hvad "expression" er? Kan du eventuelt sende et link eller noget il hvad dette "expression" er, så vil jeg lige læse op på og så kan vi tage den derfra.

OBS:
Jeg overvåger tråden, så skal nok svare yderligere.

- Venlig Hilsen bilbodog (Casper Thomsen)