Avatar billede cyberbird Nybegynder
16. august 2001 - 09:24 Der er 3 kommentarer

SMS spærrer

Er der nogen der har en lille fidus om, hvorledes man kan spærre for bestemte numre på en mobiltelefon, således at disse ikke kan ringe op ? Grunden er irriterende SMS\'ere.
Avatar billede Thomas Nybegynder
16. august 2001 - 10:07 #1
Det er da noget du kan stille i din telefon. Det er dog ikke alle telefoner der understøtter den funktion.
Tror ikke du kan finde et program der kan gøre så numrene ikke kan ringes op!
Avatar billede hotpop Novice
16. august 2001 - 11:24 #2
cyberbird> det skal siges at selv om din telefon understøtter funktionen, kan du ikke bruge den hvis du har taletidskort i.
Avatar billede cyberbird Nybegynder
16. august 2001 - 16:58 #3
raivo : Ja, sms kan godt frastilles, men i så fald er det hele sms funktionen.
hotpop : Nej, det er ikke på taletid.
Så jeg beklager, men tak for hjælpen.