Avatar billede divad89 Nybegynder
02. januar 2014 - 15:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Afsluttende projekt omkring GNS3

Jeg skal til at skrive hvad mit afsluttende projekt skal omhandle, og har i den forbindelse valgt GNS3 som udgangspunkt, men sidder og tænker over hvad problemet kan være.

Vi har i skolen haft undervisning i Cisco Packet Tracer, og det er derfor jeg har valgt GNS3, da det er et værktøj der kan lidt af det samme men er meget mere avanceret.

Derfor spørger jeg nu her, om der er nogen der kan komme på et problem, som kan blive løst ved brugen af GNS3, min vejleder har allerede givet et forslag til hvad problemet kunne være, men er alligevel ikke helt tilfreds.

På forhånd tak

---
David
Avatar billede swiatecki Novice
02. januar 2014 - 17:23 #1
Hvilket niveau er det til? Hvilken uddannelse?

Hvad har din vejleder kommet med, og hvilken del er det du ikke er tilfreds med?
Avatar billede divad89 Nybegynder
02. januar 2014 - 22:03 #2
Jeg er i gang med IT-teknolog uddannelsen (netværk).

Vejlederen kom med følgende forslag; om en lille virksomhed der voksede sig meget større, og om det eksisterende netværk derved vil være i stand til at kunne håndtere den forøgede netværkstrafik. Dog er jeg selv i tvivl om dette overhovedet kan blive løst ordentligt ved GNS3.
Avatar billede divad89 Nybegynder
04. januar 2014 - 22:16 #3
Er der slet ingen forslag...?
Avatar billede divad89 Nybegynder
01. juni 2014 - 08:10 #4
Fandt selv på et problem.