Avatar billede jokeboy Nybegynder
16. august 2001 - 06:50 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

valg af lydkort og højtalere

Jeg har brug for et nyt lydkort til computeren og højtalere til film,musik og
spil.Håber at nogle derude har erfaringer med den slags*s*
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. august 2001 - 06:51 #1
SoundBlaster Live og CreativeLabs højttalere
Vælg hvad du har råd til
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. august 2001 - 06:54 #2
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. august 2001 - 06:58 #3
alternativt kan du vælge min personlige præferance med at forbinde lydkortet over til dit anlæg og høre det gennem dine alm højttalere *g* det er fedt :)))

Specielt den dybe bas du føler i mellemgulvet når du trykker speederen helt i bund ned af en lang langside, hvinene fra hjulene når du skrider alt for hurtigt rundt i svinget... eller når du sender det ene dræbende skud afsted.

PS. pas på naboerne *g*

/ LJ
Avatar billede zycho Nybegynder
16. august 2001 - 07:30 #4
Husk at hvis du skal bruge ljweb´s ide om det med anlæget at du skal have aux udgang på anlægget + aux indgang på lydkortet + tilslutningsledning (aux kabel)
Avatar billede gertk Nybegynder
16. august 2001 - 08:49 #5
det ville ikke være ringe med :
SoundBlaster Live! Player 5.1 + FPS2200 det koster så også 1400 men det spiller utrolig godt

det er da lige meget hvad den går i af phono stik der er vel ingen der bruger racks længere :)
Avatar billede gertk Nybegynder
16. august 2001 - 08:49 #6
Avatar billede klyde-snot Nybegynder
16. august 2001 - 09:17 #7
Jeg vil varmt anbefale Desktop Theater 5.1 DTT2200  http://www.midtdata.dk/indexmereinfo.asp?model=SBDTT2200

Og et soundblater live lydkort...

Det er noget der rykker både til musik, spil og film...
Avatar billede Beach Mester
16. august 2001 - 12:26 #8
Hvis du vil gå efter prof. lyd til amatør priser, så kommer du ikke uden om at slå et smut forbi XS-Sound:
http://www.xs-sound.dk/

Du har bla. lige fået Soundtrack Audio DSP24 Value på lager, og det er et lydkort der sparker røv:-)
Det kan bruges både til spil, funfun og prof. lydredigering mm.
http://www.xs-sound.dk/dsp24valuekort.htm

//Beach
Avatar billede jokeboy Nybegynder
18. august 2001 - 10:39 #9
jeg tror sgu at jeg køber et Desktop Theater 5.1 DTT2200 , og takker for hjælpen