Avatar billede sebastianll96 Nybegynder
28. december 2013 - 14:46 Der er 3 kommentarer

Min PC "fryser"

Siden i forgårs, hvor min pc gik i blå skærm. Har min pc "frosset" min. 2 gange om dagen. Primært når jeg gamer LoL, men det er også sket når jeg sidder på facebook etc. Det skal lige siges, at youtube, vimeo etc. videoer hakker i billederne efter episoden.

Acer Aspire M3800, windows 7.
Intel Quad Core 2
6gb DDR3 ram
Cirka 3 år gammel.

Har overvejet at gendanne den til perioden før "blå skærm", kan dette betale sig? :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2013 - 22:08 #1
Hej og velkommen til.
Det ville være det jeg prøvede først i hvert fald.
Herefter vil jeg kigge om computeren var beskidt, og at det skyldes et varmeproblem.
Avatar billede Denraskemurer Nybegynder
03. januar 2014 - 15:52 #2
Tror det er dit grafik kort.
Eller dine ram.

Prøv at slukke com, tag den ene ram blok ud, og start op igen og prøv lol. hvis der er samme problem sluk com, sæt den i du lige har taget ud, og tag den anden ud. Stadig et problem sætter du den i igen.

Så prøver du at slukke den og tag grafik kortet ud og bruger onboard  grafik.

hvis det ikke hjælper kan det være en sidste ting nemlig at din strømforsyning er for lille. Har du sat en ny hard disk i for nyligt?
Avatar billede sebastianll96 Nybegynder
11. februar 2014 - 00:21 #3
Prøver jeg i morgen 😊 - og nej har ikke sat ny harddisk i for nylig 😊 tak for svarene