Avatar billede huddie Professor
27. december 2013 - 19:13 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Google Chrome går i sleep mode

Hej!

Jeg vil gerne på sigt bruge Google Chrome mere, men af en eller anden grund går den pludselig I  såkaldt "sleep mode" og lukker ned.
Det sker mens man sidder og søger og ikke bare fordi man ikke har været på computeren i et stykke tid.
Samtidigt står min computer på at den ikke skal gå i pause på nogen made, så derfor er det lidt af et mysterium.

Hvad kan stå forkert?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Huddie
29. december 2013 - 09:11 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede huddie Professor
29. december 2013 - 15:44 #2
Det er Win7.
Skal jeg oprette mit indlæg forfra? Da jeg oprettede den var jeg ikke 100% sikker på om det nu var Win7, så jeg tænkte ikke at det i dette tilfælde spillede en så stor en rolle.
30. december 2013 - 11:27 #3
KAN det være et varme problem ?

Bærbar / Stationær ?
Avatar billede huddie Professor
30. december 2013 - 18:51 #4
Det er en stationær.
Hvis det var et varmeproblem, så ville den vel også gå ud hvis jeg bruger min almindelige Google eller andre programmer for den sags skyld.
Den kan stå i flere timer uden at den ellers lukker ned sådan pludseligt.
01. januar 2014 - 12:49 #5
(Andre i denne tråd ?)
Avatar billede huddie Professor
01. januar 2014 - 18:44 #6
?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. januar 2014 - 13:58 #7
Har du prøvet at fjerne Crome helt, evt med Revo Uninstaller free, og geninstallere den?
Avatar billede huddie Professor
13. januar 2014 - 21:19 #8
Nej ikke endnu, men værd at prøve.
Vender tilbage så snart jeg kender virkningen heraf. Min tid er gået med at forsøge at lave min første hjemmeside, så det er lige med at holde alle bolde i luften.
Avatar billede huddie Professor
23. april 2014 - 23:24 #9
Der kom pludselig en masse i vejen, så jeg "glemte" at vende tilbage, men ad omveje fik jeg måske løst problemet. Det viste sig at det måske var Adobe Flash og Chromes egen Flash Player som kom i konflikt med hinanden.
Så skulle jeg bare deaktivere Chromes version. Håber nu bare at det har løst problemet.
Derfor må alle der deltog i denne tråd gerne melde sig, så jeg kan fordele mine point.
24. april 2014 - 06:04 #10
Læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [Accepter] dit eget [svar] ...
Avatar billede 220661 Ekspert
24. april 2014 - 15:45 #11
ping