Avatar billede Olger Nybegynder
27. december 2013 - 18:41 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes du om min hjemmeside?

Hej, jeg vi gerne have noget feedback på min hjemmeside. Jeg synes selv at den er meget god og har lagt mange timer i den, så jeg håber du kan komme med nogle forbedelser.
Avatar billede Olger Nybegynder
27. december 2013 - 18:42 #1
Avatar billede Minikai Nybegynder
27. december 2013 - 18:54 #2
Det er ikke nemt at se din hjemmeside, hvis du ikke opgiver adressen . . .
Avatar billede Olger Nybegynder
27. december 2013 - 19:19 #3
Det har jeg da gjort, men kan godt skrive den igen: http://zuperzissan.weebly.com
Avatar billede larsen45 Juniormester
27. december 2013 - 19:26 #4
Der er jo intet på hjemmesiden udover en video, er det en joke det her. Du har oprettet en gratis weebly site uden nået som helst indhold virker ret underligt.
Avatar billede Olger Nybegynder
27. december 2013 - 19:34 #5
Der er også noget nedenunder videoen...
Avatar billede zagger Juniormester
27. december 2013 - 19:44 #6
Hvad i alverden får dig til at tro at man vil opgive sin email på en hjemmeside hvor der bare er en video og ikke andet. Ingen information. Ingen troværdighed. Det virker noget skummelt hvis du spørger mig.
Jeg forventer nærmest at blive spammet langt ind i h...... hvis jeg tilmelder mig noget på den side...
Avatar billede Olger Nybegynder
27. december 2013 - 19:55 #7
Der står ingen steder at du vil blive spammet hvis du tilmelder dig. Og det bliver man bestemt ikke. Det eneste mailen skal bruges til er at kontakte vinderen af konkurrencen. Jeg har bare prøvet at holde siden så simpel som muligt, men det er ikke så godt kan jeg vist se...
Avatar billede zagger Juniormester
27. december 2013 - 20:06 #8
"Der står ingen steder at du vil blive spammet hvis du tilmelder dig." Nej lige præcis. Det står ingenting. Du må undskylde hvis jeg lyder lidt hård i tonen. Men var sikker på at det var en eller anden fuskerside, der kun var ude på at skrabe en masse klik og emails sammen. Hehe.

Jeg har ikke set videoen, da jeg har tålmodighed til at spilde 2 minutter af mit liv på at se en video jeg ikke ved hvad handler om. Og sådan tror jeg de fleste har det. Så jeg kan ikke sige om  man får informationerne om konkurrencen deri.

Men giv en god præsentation af hvad både siden og videoen handler om. Så tror jeg at du har bedre held med dit projekt.

Et simpelt design er ikke nødvendigvis noget skidt. Men en næsten tom side kan man jo ikke rigtig bruge til noget.  ;)

Så jeg tror du er nødt til at på den igen.
Avatar billede zagger Juniormester
27. december 2013 - 20:08 #9
*Da jeg ikke har tålmodighed til. Skulle der selvfølgelig stå.  ;)
Avatar billede zagger Juniormester
27. december 2013 - 20:26 #10
Nu fik min nygerrighed alligevel overtaget, og jeg har set videoen. Og jeg er nu endnu mere forvirret. Der er intet på den side der giver mening. Hvilket formål har den video? Hvad er det for en konkurrence du snakker om? Hvor får du pengene fra til præmien? Det virker stadig som et eller andet fusk i mine øjne...
Avatar billede repox Seniormester
27. december 2013 - 20:28 #11
Flyttet.
Avatar billede Olger Nybegynder
27. december 2013 - 20:56 #12
Tak for dine svar "zagger". Jeg har en annonce-video på min side som du kan se. Det er derfor der står "Annonce" ovenover videoen. Det er altså bare en reklame. Hver gang nogen ser den video tjener jeg ca. 30 øre. Altså hvert view den video får, tjener jeg 30 øre. De penge jeg får fra den video, er dem man kan vinde i min konkurrence. Indtil videre har 7 personer set min video = 7 x 30 øre = ca. 2 kroner og 10 øre som man kan vinde i min konkurrence ind til videre. Håber du forstår bedre nu. Så intet fusk.
Avatar billede Olger Nybegynder
27. december 2013 - 20:58 #13
Tak Admin.
Avatar billede Olger Nybegynder
27. december 2013 - 22:18 #14
Tak.