Avatar billede Jegerhellig Nybegynder
27. december 2013 - 15:02 Der er 2 kommentarer

Gaming headset, mikrofon problem

Hej alle.
Jeg har et problem med mit ny indkøbte Astro A50 gaming headset.

Mikrofonen opfanger min egen stemme og lyden omkring mig og smider det direkte tilbage ind i mine "earcups". Altså jeg kan høre hvad jeg selv siger.

Jeg har unchecked "lyt til denne enhed" og prøvet at mute mikrofonen helt, men problemet fortsætter indtil jeg slukker headsettet. Det skal siges at headsettet er trådløst.

Hvor højt jeg kan høre mig selv, afhænger udelukkende af lydstyrken i headsettet, da mikrofon kontrollen, som sagt ikke påvirker andet, end hvordan min lyd opfanges af andre, over fx. skype.

Håber det var forståeligt og der er nogen der kan hjælpe med dette.
På forhånd tak.
Avatar billede Kmomme Nybegynder
27. december 2013 - 17:34 #1
Bare tag mikrofonen længere væk fra din mund.. Det burde virke :)
(Det virker for mig)
Avatar billede Jegerhellig Nybegynder
27. december 2013 - 22:15 #2
Det er desværre ikke en mulighed, da det er en fast længde fra munden. Det kan dog køres op og ned, men det ødelægger lyden for dem jeg snakker med på skype.