Avatar billede fleq Nybegynder
15. august 2001 - 23:58 Der er 20 kommentarer

Pen

Er der nogle som kender et Godt Pen mærke?
Jeg søger et produkt som det FreePen har lavet, bare MEGET bedre!

Det jeg skal bruge den til er Nok Windows. Ikke spil, tegne, linux, osv...

Om den er med \"plade\" eller ej - gør ikke så meget...men vil gerne se billeder, beskrivelser og en pris - tak ;)

(om den koster meget gør ikke så meget - skal bare være Super God! :)
Avatar billede francke Nybegynder
16. august 2001 - 00:04 #1
Denne er ihvertfald billig! ;)  http://www.reste-salg.synonym.dk/
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. august 2001 - 00:09 #2
francke> Nu må du være lidt seriøs, det er kun spm. http://www.eksperten.dk/spm/98960 der er morsomt ;o).
Jeg ved sq ikke, der er gået kage i os allesammen i aften, det må være varmen der får os til at flippe ud :o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. august 2001 - 00:10 #3
Oven i købet afleverer du den som svar, hvad havde du tænkt dig!
Avatar billede francke Nybegynder
16. august 2001 - 00:13 #4
Hva\' fa\'en!
Avatar billede makse Nybegynder
16. august 2001 - 00:20 #5
LOL, cirkelformet isskraber. :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. august 2001 - 00:30 #6
francke> Der var da også en free pen til 180 kr. den så da meget fornuftig ud. Jeg så den under Elektronik og nede i bunden af sitet!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
16. august 2001 - 01:09 #7
Freepen kan ikke anbefales.
Batterier kan ikke skaffes og den er ikke go´.
Sandberg´s pen kan derimod godt anbefales.
Avatar billede fleq Nybegynder
16. august 2001 - 01:51 #8
Ok - hvor kan man købe sådan en henne? (kan ikke lige se den på edbpriser)

Er der andre som har gode/dårlige oplevelser med den og andre Pen´s ?
Avatar billede annikadk Nybegynder
16. august 2001 - 08:25 #9
En pen som den fra wacom kan jeg da anbefale - ikke haft problemer endnu.
- Ulempe hvis PCen er mobil, er at der er plade, hvis PCen er fast kan det gå ud på 1.

Synes klart det er en fordel den er som en kuglepen i størrelsen og da den intet veje ikke belaster den vej.

Prisen er godt nok højere (800 eller så), men den er billig i drift, da den er batteri-fri
Dog er der så ledning fra pladen til USB eller hvilket interface man kører den på.
Avatar billede annikadk Nybegynder
16. august 2001 - 08:28 #10
http://www.wacom.de/Products/graphire/graphire_e1.htm er beskrivelse på engelsk.

Prisen er på edbpriser: http://www.edbpriser.dk/
(hardware - digitizere) omkring de 700kr

og hvis det skal være andre med plade, så er der også en fra Sandberg. De jeg kender der ejer den, har heller ikke haft problemer.
Avatar billede francke Nybegynder
16. august 2001 - 08:35 #11
Avatar billede francke Nybegynder
16. august 2001 - 08:36 #12
http://www.edbpriser.dk/  under spotmarked!!
Avatar billede annikadk Nybegynder
16. august 2001 - 08:43 #13
http://www.sandberg.net/ er sandbergs originale side.

Derudover kan sandberg fåes i OBS og mange andre dagligevare-butikker.
Fona, Merlin mv.
Avatar billede annikadk Nybegynder
16. august 2001 - 08:47 #14
Francke: C-pen kan da ikke bruges som alm. pegeredskab???
Eller har jeg stirret mig blind?
Avatar billede francke Nybegynder
16. august 2001 - 09:12 #15
annikadk>Aner det ikke,jeg troede at en pen var en pen!! ;)
Avatar billede annikadk Nybegynder
16. august 2001 - 09:19 #16
nejnej da..
den der er til at gemme (scanne) tekst ind, oversætte og i den stil.
Avatar billede francke Nybegynder
16. august 2001 - 09:46 #17
c-pen  free-pen  Så burde de give dem forskellige \"efternavne\"! ;)
Avatar billede annikadk Nybegynder
16. august 2001 - 09:49 #18
francke: sandbergs og wacoms er også \"pen\" de hedder vist mere korrekt \"Digitizere\"
Avatar billede apollo69 Nybegynder
16. august 2001 - 11:03 #19
Sandbergs hedder vist \"tablet\".
Den er med en plade til pennen.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
16. august 2001 - 15:29 #20
Wacom\'s er den eneste jeg har prøvet, men den var også god.