Avatar billede RookieExcel Nybegynder
23. december 2013 - 00:29 Der er 1 kommentar

SQL Eksperter søges.

Hej

Jeg har absolut ingen erfaring med SQL men er rimelig ferm i excel. Hvor svært vil det være, at suge data via SQL fra MS C5 til en excel skabelon ?

Pt har min virksomhed native udgaven, og overvejer at konvertere til en SQL udg.

Mvh
Simon
Avatar billede anri Novice
20. marts 2014 - 08:34 #1
I skal først konvertere til SQL, men derefter er det ikke svært at suge data.  Man skal bare have defineret hvad i skal bruge først..

Jeg gør det ofte, men man skal holde tungen lige i munden når man skal skal skrive data, for C5 har nogle ret specielle måder at håndtere data på.

JEg er blevet fortalt at C5 dør i løbet af 2014 så før eller siden skal i nok over på dynamics (eller navision eller hvad det nu er det hedder) alligevel.