Avatar billede wipo Mester
22. december 2013 - 09:12 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Meget irriterende funktion.

Når jeg højreklikker på en mail adresse f.eks. Co.admin. for at åbne en mail med automatisk indsat adresse, så åbnes der en side der hedder MSN med et hav af reklamer. Det er P.... irriterende - er der nogen der kan opskriften på at slippe for det ??

MVH  WIPO
22. december 2013 - 10:33 #1
Hvilket Styresystem ?

Hvilken Browser bruger du normalt ?

---

Har du - måske uden du har bemærket det - installeret en 'alternativ' browser (Internet viser) i stedet for IE (InternetExplorer) ?

IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ...

http://windows.microsoft.com/en-GB/windows7/Change-your-default-web-browser

---

Prøv at køre FIXIT
http://go.microsoft.com/?linkid=9726441
Avatar billede wipo Mester
22. december 2013 - 12:35 #2
Tak for dit svar - Jeg har sikret mig at Internet Explorer 11 er min standardbrowser. Men jeg har også Mozilla Firefox liggende fordi jeg af og til støder på video o.a. der ikke kan afspilles i Explorer. Tror du dette er det er problemet ?. Jeg prøver lige at afinstallere det - Du får resultatet.

Siden der åbnes og irriterer mig er på dette link.

http://dk.msn.com/?pc=UP97&ocid=UP97DHP

MVH  WIPO
Avatar billede wipo Mester
24. januar 2014 - 11:23 #3
Det hjælper ikke at afinstallere Firefox
Avatar billede wipo Mester
16. februar 2014 - 09:10 #4
Jeg har ikke fået løst problemet - men lukker spørgsmål.