Avatar billede mads375 Juniormester
20. december 2013 - 12:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et par timers undervisning i java søges omkring Århus

Hejsa.

Nu ved jeg ikke lige om det er den forkerte kategori jeg opretter tråden i. Men jeg står og skal til eksamen d.14 januar i java programmering. Det er i den simple udgave, så det er ikke et vildt niveau. Jeg laver nogle standard opgaver, men har meget svært ved at forstå nogle af dem. Derfor søger jeg en person som kunne hjælpe mig et par timer mod betaling selvfølgelig. Jeg bor i Århus, så det skulle gerne være i omegnen af dette.

Jeg håber der er en som har mulighed for dette?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede Bifan Nybegynder
21. december 2013 - 03:50 #1
Hej Mads,

Hvad mener du når du siger den simple udgave? Hvilken uddannelse/semester?

Anders
Avatar billede mads375 Juniormester
21. december 2013 - 13:19 #2
Hej Anders.

Mange tak for svaret. på linket har jeg vedhæftet en billede af de opgaver jeg kommer til eksamen i:

http://postimg.org/image/bl1yotrsl/
http://postimg.org/image/dnm8dj5bh/

Jeg er egentligt med på de første 5-6 stykker, men jeg får problemer med de resterende. Er det noget du evt kunne hjælpe med?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede Bifan Nybegynder
22. december 2013 - 11:10 #3
Hej Mads,

Det ser overkommeligt ud, specielt hvis du har lavet/selv laver de første 5-6 opgaver. Send din skype i pm så kan vi aftale noget!

Vh Anders
Avatar billede julemand101 Nybegynder
27. december 2013 - 11:31 #4
Ved ikke om du har fået hjælp men jeg bor i Aarhus (nærmere bestemt Brabrand) så hvis du synes det er nemmest at vi mødes og gennemgår opgaverne så kan vi nok finde ud af noget.

Har rodet med Java i 5 år efterhånden både i fritiden og som en del af min uddannelse som Softwareingeniør.

Min mail er: julemand101@gmail.com