Avatar billede dudesicko Novice
19. december 2013 - 17:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Har lige opgraderet til 150/150 mbit, men min router er kun 100/100, hvad for en skal jeg købe ?

Har lige opgraderet til 150/150 mbit, men min router er kun 100/100, hvad for en skal jeg købe, når børnene er her er der 2 Ipad og 2 bærbare computere på nettet samt min stationer som SKAL være kabel tilsluttet, nå ja så deres telefoner også og min, men de bruger normalt deres ipad og computere til internet.

Pris omkring 500,- for en router.
Avatar billede renehinsch Praktikant
19. december 2013 - 19:18 #1
Hvis du bruger udstyr til 500 kr er mit gæt at du får svært ved at få noget der kan udnytte din forbindelse.

Det lyder som om du roligt kan glemme bekymringerne om mangel på internetbåndbredde og i stedet hygge dig med først at få nogle flere børn. Et par skoleklasser fulde skulle der være kapacitet nok til :-)
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
19. december 2013 - 20:03 #2
150/150?!? Er du da gal en hastighed! Vi har 30/30 og det er mere end rigeligt til både 2-3 computere, en ipad, og 3-4 telefoner, og en gang imellem en PS3. En af computerne er en computer beregnet til spil og når man spiller på den, oplever man bestemt ikke problemer. Jeg er enig med #1.
Avatar billede dudesicko Novice
19. december 2013 - 23:30 #3
Vi bruger både netflix og Viaplay her hjemme, og så elsker de at surfe på YouTube også, jeg har nu en 60/60 og har da ikke noget problem over hovedet, jeg betaler lige nu 399,- og jeg kan få en 150/150 i 6 måneder for 199,- og derefter kan jeg gratis nedgradere hvis jeg ønsker, så ved at gå op i hastighed sparer jeg 200,- om måneden, altså godt 1200,- i det halve år og får noget mere fart, og de penge vil jeg så bruge på en ny Router, så kan da godt være jeg kan spytte lidt mere penge i en router, men kom med nogle forslag så kigger jeg på det :)
Avatar billede dudesicko Novice
20. december 2013 - 14:53 #4
Jeg har en netgear genie wnr2000v3 Men kan ikke blive klog på hvad speed den kan køre med.
Avatar billede dudesicko Novice
20. december 2013 - 17:07 #5