Avatar billede Henricus64 Juniormester
19. december 2013 - 16:40 Der er 3 kommentarer

driver

Hej,
Ved troubleshooting min bærbare Lenovo med windows 7 kommer følgende frem: driver device not installed
Realtec RTL 8192DE  Wireless lan 802.11N
pci-NIC MAC 1  Not fixed
Min ekstern harddisc symbol er forsvundet fra (My computer) og printeren printer meget langsomt ud.
Har i en idee om hvad jeg kan gøre?
Tak for hjælp.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2013 - 16:46 #1
Hvad skriver den i enhedshåndteringen om det trådløse?
Er det manglende driver?
Du kunne prøve at hente Slimdrivers og lade den scanne for drivere.
Formoder du har forbindelse hvis du putter netkabel i den?
http://www.driverupdate.net/  (den gule til venstre som er gratis)
+ fin guide fra Poko1:  http://gratisupload.dk/vis/676841/

Hvis dit problem er pludselig opstået inden for rimelig tids ramme kunne du prøve at gendanne dit system til da det virkede.
Avatar billede Blueeyez Mester
19. december 2013 - 19:50 #2
Hvis du har formateret den mangler der nok drivere, men hvis pludseligt så prøv systemgendannelse..

Du kan bruge 2 metoder som kan læses om her: dtmp.dk

Hvis nu du skulle mangle drivere en anden gang ;)
Avatar billede Henricus64 Juniormester
20. december 2013 - 09:25 #3
Hej, har brugt slimdrivers og opdateret alle drivere, men stadig sam problem. Når jeg åbner Devices and printers er der en gul trekant ved PC ved troubleshoot siger den : Wireless lan RTL 8192DE / 802.11N, windows cannot load the device driver for this hardware (code 39)
Ved Standard VGA graphic adapter stå :The device cannot start (code 10)
Har også prøvede at gendane system men det hjælper ikke..