Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
17. december 2013 - 15:57 Der er 13 kommentarer

Find min telefon

Hvordan kan jeg finde min Samsung Galaxy2 på min ipad/pc? Hvilke apps skal jeg bruge og hvordan connecter jeg dem? Har prøvet mange forskellige ting men intet hjælper. Er der nogen som kan skære det ud i pap for mig?
Avatar billede Blandy Praktikant
17. december 2013 - 16:26 #1
Wheres My Droid app er hvad folk bruger til din telefon. Og der kan du via web finde den.
Avatar billede Blandy Praktikant
17. december 2013 - 16:32 #2
men hvis din telefon allerede er væk så er der ikke mulighed for at sætte det op.
Avatar billede conz Juniormester
17. december 2013 - 17:32 #3
Med Android Device Manager kan finde din Android telefon, uden at du skal have noget installeret først. Det er en service fra Google selv. Det kræver dog at telefonen er på nettet (2g/3g/4g/wifi).

Alternativt, så kan du fx installere AndroidLost. Det er en 3. parts app, som du kan finde på Play.
Den kræver dog at blive aktiveret på telefonen, men det har de lavet et andet værktøj til, så man kan gøre det uden at have adgang til telefonen. Slå det op på Play, der står beskrevet hvordan man gør. Også kræves det dog at telefonen er på nettet, da man jo skal installere app'en.

Begge løsninger kræver at du har adgang til den Google konto telefonen er sat op med.
Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
17. december 2013 - 19:44 #4
Er desværre ikke blevet spor klogere af de velmente svar. Fortæl mig venligst hvordan jeg installerer apps på min Tlf og ipad og hvordan de parres
Avatar billede conz Juniormester
17. december 2013 - 20:03 #5
Det nemmeste er blot at gå ind på https://www.google.com/android/devicemanager på din iPad / PC, og her logge ind med den Google konto, som du har tilknyttet din Galaxy 2.

Så kan du trykke på "Locate Device", og den vil vise på kortet, hvor telefonen befinder sig.
Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
17. december 2013 - 21:33 #6
Kan ikke bruge det til noget
Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
17. december 2013 - 21:34 #7
Kan stadig ikke finde min tlf
Avatar billede conz Juniormester
17. december 2013 - 21:38 #8
Hvad siger den da, når du kommer derind?

Er du sikker på at du bruger den rigtige konto?

Er du sikker på at din telefon er på nettet?
Avatar billede repox Seniormester
18. december 2013 - 00:26 #9
Må også erkende at Googles Android Device Manager aldrig har virket for mig på nogle af mine enheder - overhovedet.

Jeg bruger SeekDroid - det er det bedste program jeg har haft til dato - det virker hver gang.

Men, for at vende tilbage til OP's problem - telefonen er sandsynligvis allerede mistet hvorfor at telefonen skal findes med de midler der er til rådighed.

OP, har du en Samsung konto?
Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
18. december 2013 - 19:28 #10
Har en Samsung Galaxy 2. Hvilken app skal downloades og hvilken app skal downloades til den? Skal således have disse 2 apps parret så de taler sammen. Prøv at skære det ud i pap så Maren i kæret kan forstå det
Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
21. december 2013 - 21:34 #11
Placeringen er ikke tilgængelig
Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
21. december 2013 - 21:35 #12
Placeringen er ikke tilgængelig
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2013 - 23:07 #13
Du skal installere itunes - appstore på din pc først, også derefter hente dem via din iphone. også finde dem og installere og så åbne dem