Avatar billede ZeBa Ekspert
17. december 2013 - 00:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbning af PDF filer

Når jeg før i tiden klikkede på en PDF med stifinder, blev de hurtigt åbnet af Adobes viewer eller hvad den hedder. Men nu bliver den åbnet af PS CC, som først skal bruge en masse tid på at starte op. Hvordan kan jeg få den gamle metode igen?
17. december 2013 - 07:28 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

* Find en *.PDF fil med Stifinder
* [SHIFT][HøjreMussetast]
* I menuen der dukker op vælg "Åbn med ..."
* I menuen der dukker op. vælg det ønskede program (AdobeReader)
* OK ...
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2013 - 17:09 #2
#1 Enig.
Vil du have at programmet husker det næste gang du skal åbne samme filtype, så sæt tjek tegn i boksen hvor der står "Brug altid det valgte program til at åbne denne filtype"
Avatar billede DovahViking Nybegynder
20. december 2013 - 08:56 #3
Du kan bruge PDFfiller (http://www.pdffiller.com/?utm_expid=2952066-84.fIJKbm9MSf6f4SzUUHvbpg.0&utm_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.dk%2F)

Derpå kan du browse den pdf-fil også redigere på den sådan som du vil, derefter kan du gemme/printe ud.
Avatar billede ZeBa Ekspert
14. februar 2014 - 11:45 #4
#3 Får jeg et svar til points
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. februar 2014 - 19:03 #5