Avatar billede thomasmx Nybegynder
16. december 2013 - 23:44 Der er 4 kommentarer

Dynamiske QR koder - site

Hej Alle,

Er der nogle som har et bud på et website hvor man gratis kan generere en 50-100 dynamiske QR koder til urls?
Jeg har ikke brug for tracking og statistikker og den slags.
Pft
Thomas
Avatar billede larsen45 Juniormester
17. december 2013 - 08:00 #1
Du kan bruge Adobe Indesign CC til at lave QR koder.
Det er dog ikke gratis programmet, men det kan klarer jobbet for dig.
Avatar billede repox Seniormester
17. december 2013 - 08:25 #2
Hent libqrencode til Linux og generer som en tosset.
Avatar billede thomasmx Nybegynder
17. december 2013 - 10:18 #3
Tak for svarerne...

Larsen: Det er blot nogle qr koder til privat brug - så jeg vil gerne se om jeg kan finde en helt gratis og nem læsning.

Repox: Godt bud, men er det ikke statiske url - qr-koder som libqrencode genererer?
Jeg vil så stadig have brug for een eller anden metode hvorpå jeg kan oversætte en statisk url til noget andet. Helst uden at skulle gennem for mange steps....

/Thomas
Avatar billede repox Seniormester
17. december 2013 - 10:20 #4
QR koder er statiske informationer - det er endpointet du skal gøre dynamisk.