Avatar billede troels_p Nybegynder
15. december 2013 - 14:09 Der er 1 løsning

Dropdowns viser tilgængeligt antal og trækker fra andre dropdowns (læst tekst)

Hej Eksperter,

Oversskriften hjælper nok ikke meget...

Jeg mangler en funktion der gør dette:

Modtager et antal fra en anden side (den skal jeg nok sørge for), og viser netop dette som selected i en dropdown. F.eks. 8. Her skal tallene 0-1-2-3-4-5-6-7-8 så være tilgængelige i dropdown.

Der skal så være f.eks. 3 andre dropdowns. Disse skal så i 0, medmindre den første dropdown sættes ned til f.eks. 4. I så fald skal 0-1-2-3-4 være tilgængelige i de 3 andre dropdowns. Vælges der f.eks. 2 i næste dropdown, skal tallene 0-1-2 være tilgængelige i de sidste dropdowns.

Håber det giver mening :-) Jeg har virkelig forsøgt at gøre noget mening ud af det selv, men uden synderligt held.
Avatar billede troels_p Nybegynder
13. juni 2014 - 00:16 #1
Ikke råbe i munden af hinanden!