Avatar billede nich Nybegynder
15. januar 2000 - 21:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nyt Sprog

Hej jeg vil gerne lære HTML/DHTML sproget har i nogle sider som jeg kan bruge, gerne på dansk
Avatar billede holmager Nybegynder
15. januar 2000 - 23:21 #1
prøv at kigge på jubii.dk, søg med 'HTML' og 'tutorial', der plejer at ligge en rimelig god website hvor du selv kan styre løbet, jeg mener det er en lærer på Herlev Handelshøjskole, men det er ved at være et stykke tid siden.
Start bøger indenfor HTML findes i spandevis på biblioteket, også enkelte på danske, dog er det således at når du går igang med højt/ekspert niveau så næsten alle bøger på engelsk/amerikansk.
Ellers er det jo oplagt at kigge ind hos 'w3c'.
Avatar billede drean Nybegynder
16. januar 2000 - 04:24 #2
kig på min side for en introduktion til HTML..

http://www.drean.dk

Håber du kan bruge det til noget :)
Avatar billede nielsbjerre Nybegynder
16. januar 2000 - 08:25 #3
Kig på SWB OnLine under HTML kurser -
der er alt det grundlæggende mht.
begynder, tabeller, rammer og
formularer på dansk med mulighed
for download til offline brug