Avatar billede HSVerwohlt Nybegynder
12. december 2013 - 14:22 Der er 2 kommentarer

Valg mellem to typer tekster i eet dokument

Jeg er ved at oprette et dokument i Word2010, der består i en engelsk version og en dansk version. Jeg ønsker nu at brugeren kan vælge mellem at få dokumentet på dansk eller engelsk.

Kan man lave en dialog/valgboks der sørger for, at brugeren kun ser og kan rette i det valgte sprog?
Avatar billede cadell400 Nybegynder
12. december 2013 - 17:00 #1
så vidt jeg ved, så nej, kun hvis personen ændre hans/hendes sprog i sit word.
Ellers så gem det som PDF som man ikke kan rette i, men så må vedkommende jo skrive hvor fejlene er :)

Good Luck :)
Avatar billede HSVerwohlt Nybegynder
22. marts 2014 - 17:44 #2
det er ikke det jeg ønsker.
Det handler om et worddokument, hvor en given tekst står på både dansk og engelsk. Det skal så være muligt at skjule enten den engelske tekst eller den danske tekst alt efter hvilket sprog brugeren har brug for.
Lige nu er det sat op i kolonner og sektioner. Tænker det må være muligt med en makro, at skjule den tekstdel man ikke ønsker at bruge

Anyone??