Avatar billede stegemueller Novice
11. december 2013 - 18:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iPad og Dropbox

Jeg har lige modtaget min iPad Air og er i gang med at sætte den op. Jeg har to spørgsmål:

1. Jeg sætter de forskellige sprogindstillinger til dansk og alligevel foregår alting på engelsk. Hvorfor det?

2. Jeg vil gerne installere Dropbox, men kan ikke få det til at fungere. Jeg vil gerne have selve Dropboxikonet på skærmen. Jeg har logget med min konto fra Dropbox og jeg kan se kontoen på netversionen, men jeg får ikke ikonet på skærmen, så jeg kan ikke arbejde med filerne endsige se dem. Jeg har prøvet at følge forskellige opskrifter fra Google, men jeg kan ikke få det til at fungere, det er som om, jeg bare kører i ring.
Avatar billede haverslev Novice
11. december 2013 - 21:13 #1
1-prøv at gå i indstillinger, generelt og derefter i punktet Internationalt. Her kan du ændre sprog osv.

2-gå på www.dropboks.com  via din iPad, her kan du i øverste højre hjørne trykke på download og åbne en anden side, sig ok til siden og her kan du hente dropboks ned på ipaden
Avatar billede stegemueller Novice
11. december 2013 - 21:20 #2
@ Haverslev

Mange tak for hjælpen. Så kører det! Du er de 200 points værd!
Avatar billede haverslev Novice
11. december 2013 - 21:21 #3
Fint, du tog dog pointene selv igen.