Avatar billede klanger42 Juniormester
11. december 2013 - 09:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Får en fejlbesked konstant

Jeg får konstant denne besked i en popup boks.

Skriver teksten da jeg ikke ved om mig billede kommer med her!

I boksen står der:
Do you want to wiew only the webpage content that was delivered secuerly?

Og lige meget om jeg trykker på <yes eller <no popper beskeden op konstant!

Håber en kan hjælpe?

[img]<iframe src="https://skydrive.live.com/embed?cid=A74D4796C12B2252&resid=A74D4796C12B2252%21316&authkey=AE5iAMK4aPrte3c" width="319" height="129" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>[/img
Avatar billede repox Seniormester
11. december 2013 - 10:00 #1
I hvilken forbindelse får du den? Når du besøger en bestemt side? Alle sider? Har du nogen plugins installeret? Hvilket OS kører du med? Hvilket program får du meddelelsen i?
Avatar billede klanger42 Juniormester
11. december 2013 - 10:37 #2
Den dukker op på alle sider... Win xp... Kan jeg se hvilke Plug-in der evt er installeret.... På forhånd tak
Avatar billede repox Seniormester
11. december 2013 - 10:41 #3
Hvilken browser bruger du? Plugins (toolbars) kan du se i toppen af din browser (Google, ask.com, Bing, etc)
Avatar billede klanger42 Juniormester
11. december 2013 - 11:25 #4
Google toolbar...
Avatar billede repox Seniormester
11. december 2013 - 11:32 #5
Prøv at deaktivere den og se om problemet stadig opstår.
Avatar billede klanger42 Juniormester
13. december 2013 - 16:16 #6
Undskyld der lige gik lidt tid!

Glemte at fortælle at computeren der har fejlen står ude hos min kammerat, som jeg hjælper med hjemmeside o.lign.

Har nu fået prøvet dit forslag, men... den "skide" popup boks kommer stadig på alle sider.

Har det noget at gøre med de der https :// URL'er?
Avatar billede klanger42 Juniormester
26. december 2013 - 09:52 #7
Undskyld der gik lidt tid, men der kom lige en jul forbi..! :-)

Fik løst det ved en nulstilling af Win sikkerhed mappe.

Tak for hjælpen
Avatar billede klanger42 Juniormester
26. december 2013 - 09:53 #8
Tak for hjælpen. Godt Nytår