Avatar billede jona8884 Nybegynder
10. december 2013 - 22:47 Der er 4 kommentarer

computeren starter ikke.

Hejsa!
Jeg har lidt problemer med min stationære computer, da den ikke gider at starte op. Jeg får beskeden, at jeg bliver nødt til at"starte reparation under opstart(anbefales)". Jeg bliver så smidt direkte ind i systemgenoprettelse. Jeg prøver så at komme videre, så jeg kan reparere mit system, men så kommer fejlen (0x80070002) op. Det gør den så også hvis jeg trykker "systemgendannelse" og "genoprettelse af systemafbildning". Det virker helle ikke at prøve "startreparation".
Ps. Jeg har også prøvet at kører den i fejl sikret tilstand, men så kommer der blue screen op, og den genstarter med det samme.
Håber der er nogen som ved hvad jeg skal gøre! :)
Vh. Jonas D. (Jona8884)
Avatar billede sstaunb Nybegynder
11. december 2013 - 00:06 #1
Lyder desværre som en geninstallation af Windows.

Hvilken version kører du?
Hvor længe er det siden du har geninstalleret?
Har du tilføjet noget ny hardware?
Har du "glemt" en USB stick eller andet udstyr i maskinen?
Avatar billede jona8884 Nybegynder
11. december 2013 - 10:12 #2
hej sstaunb.
Jeg kører Windows 7.

Er lidt i tvivl om hvad du mener med dit andet spørgsmål, men jeg har ikke selv geninstalleret Windows, da jeg fik den af min onkel for 1 år siden.

Jeg har ikke tilføjet en ny hardware på det sidste. Det eneste som jeg altid har haft i den, er mit headset, tastatur og mus.

Der sidder heller ikke nogen USB i nogle af USB porten.
Vh. Jonas D.
Avatar billede Dennis77 Nybegynder
11. december 2013 - 11:34 #3
Jeg tror sstaunb har ret i at du nok bliver nødt til at lave en geninstallation af Windows.

Men hvis du har en ekstra harddisk liggende, så installere Windows på den, så kan du nemlig redde data (billeder, musik video osv.) fra den harddisk som du har problemer med!

held og lykke :)
Avatar billede jona8884 Nybegynder
11. december 2013 - 14:07 #4
Hej Dennis77 :)

Det prøver jeg at gøre hurtigst muligt! heldigt jeg har alt vigtigt arbejde på min bærbare ;)
Fortsæt god dag.
Vh. Jonas D.