Avatar billede Andershoegh Seniormester
09. december 2013 - 09:37 Der er 5 kommentarer

Lidt hjælp hvis du syntes der er for mange reklamer på nettet

Så kom  Adblock Plus  til til Internet Eksplorer:
http://simple-adblock.com

Adblock Plus til Safari:
https://getadblock.com

Adblock Plus til Google
https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom

Adblock Plus til  Firefox:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/adblock-plus/
Avatar billede sadolin1978 Novice
09. december 2013 - 09:52 #1
hmmm kunne være det måske bliver nødvendigt her på eksperten
09. december 2013 - 11:02 #2
Det var en god ide.  Det går jeg igang med at installere.
Avatar billede repox Seniormester
09. december 2013 - 11:22 #3
Overordnet set forstår jeg godt incitamentet for indlægget og vil ikke kommentere på det i forhold til Eksperten.dk.

Til gengæld må jeg påpege at dette ikke er et spørgsmål, og derfor bliver jeg nød til at reagere på det.

Min opfordring er derfor at du bør oprette det som en guide i stedet (måske lidt mere udførligt).

Det har to fordele - den ene er at alle kan se det ude til højre indtil din guide  ikke længere er en af de fem nyeste/senest redigerede. Den anden er at det ikke strider imod retningslinierne.

Jeg sletter dette spørgsmål senere i dag.
09. december 2013 - 12:18 #4
Ref #3: Psssst: Evt. efterfølgende indlæg på en GUIDE får vi eller GUIDE opretteren ikke (automatisk) besked om ... I modsætning til SPØRGSMÅL ... Dette er jo én af flere "fejl" her på Eksperten...
Avatar billede repox Seniormester
09. december 2013 - 12:27 #5
#4
Overordnet set finder jeg det selv problematisk at man ikke kan få besked om indlæg på en guide, men det er vist ikke en feature der udviklet (mangelfuldt om end ikke).

Men ikke desto mindre, så handler det selvfølgelig om at Eksperten.dk bruges korrekt.
Der er naturligvis andre steder at tage fat, men det er delvist et spørgsmål om både håndhævning samt udvikling for at sikre tiltag der gør det muligt at bruge Eksperten.dk som det bør bruges.

Det er desværre sådan at jeg ikke selv har adgang til koden bag Eksperten.dk og kan ikke gøre meget andet end skubbe opgaverne videre til holdet bag. Der er dog andre opgaver som prioriteres højere som ikke har noget med Eksperten.dk at gøre og det må jeg respektere.

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares

Kategori
Alle kurser indenfor Microsoft 365 – både til begyndere og øvede.