Avatar billede fozzi215 Nybegynder
08. december 2013 - 18:26 Der er 3 kommentarer

gave

hej jeg har tænkt at give min bror en telefon hvad skal det helst være Nokia Lumia 520 eller samsung galaxy S3 mini jeg ved han er glad for at spille subway surf og temple run og sådan noget
Avatar billede claes57 Ekspert
08. december 2013 - 19:05 #1
Nokia Lumia 520 er jo windows på laveste niveau - det er no-go. Alle (!) vælger android idag, så Samsung er vinder her.
Avatar billede fozzi215 Nybegynder
08. december 2013 - 19:50 #2
okay tak :)
Avatar billede hubsan14 Praktikant
23. september 2014 - 18:41 #3
samsung er klart vinder i android verden, kender en der har s3 mini og 2 der har s4 mini og alle er tilfredse så vidt jeg ved, har selv samsung galaxy s5 og den kalre alt jeg smider efter den.

købes der en s3 vil den ikke virke så hurtigt som højere mærker, dog tor jeg den fint kan klare de der spil spiller dem selv.