Avatar billede TKA Novice
08. december 2013 - 00:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Byg selv pc!

Hej Allesammen

Jeg kunne godt tænke mig at lære noget om at computere, alså grafikkort, bundkort og alt sådan noget. har nemlig også overvejede at bygge min egen, men problemet er at jeg ikke ved en skid om noget af det! Er det ikke noget man kan læse om et eller andet sted? Tak på forhånd!

- Tobias_Kold123
Avatar billede jd4 Nybegynder
08. december 2013 - 09:19 #1
Steven Snedker, som har en blog på Fagbladet 3F, har for nylig selv samlet en stationær PC.Se mere her:
http://www.fagbladet3f.dk/temaer/digitalt/095d250fa96f4c258a96c9f89efcdef2-20131119-saadan-samler-du-en-stationaer

Steven har mange gode betragtninger om rationelle it-valg for "almindelige mennesker" (se øvrige sider på 3F siden).
Avatar billede TKA Novice
08. december 2013 - 11:32 #2
Tusind tak. Jeg kigger lidt på det:)