Avatar billede stardatezero Nybegynder
07. december 2013 - 09:23 Der er 4 kommentarer

Dayz

Hey Eksperter..!
Jeg elsker gaming, men ved intet om hardware.
Jeg har fået tilbud en billig pc, men vil gerne vide hvad den kan.
Kan I måske sige mig, om denne kan køre Arma 2 Dayz mod på high settings?

HP PAVILION P6-2430EO
Windows 8 Home Premium 64-bit
Processor AMD A10-5700 - 3.4 GHz (så vidt jeg ved en quad core?)
Hukommelse (RAM)8 GB DDR3
Harddisk 2000 GB - 7200 rpm
Grafikkort AMD Radeon HD 7660D

Og hvilke spil vil denne ellers kunne køre?
På forhånd mange, mange tak!
Avatar billede zacharias1703 Nybegynder
07. december 2013 - 10:12 #1
hej du der den kan heldt klars køre arma 2 og den kan også kore dayz og hvis du har flere spille ønsker som du ikk ved om du kan køre så tjek det link http://systemrequirementslab.com/cyri

håber at du får en god hjælp
Avatar billede chalde Seniormester
07. december 2013 - 10:23 #2
Jeg ville ikke sætte næsen op efter high i Arma2/Dayz med den CPU (grafikkortet er integreret i chipset/cpu og er ligeledes ikke voldsomt hurtigt). Kombineret er cpu/grafikkort ikke velegnet til spil.
Omend Arma2 er af ældre dato, så er det stadig relativt krævende.
Og Dayz standalone vil med al sandsynlighed blive mere krævende (Arma3 og breakingpoint/dayz er formentlig helt udelukket på det setup).
Avatar billede stardatezero Nybegynder
07. december 2013 - 21:24 #3
Tak for svaret! Dejligt, dejligt! =)

Problemet med "can I run it" er, at det jo kun gælder på den computer jeg sidder ved...
Derfor kunne den ikke rigtigt hjælpe mig.

Men igen, tak for svaret!!!
Avatar billede stardatezero Nybegynder
07. december 2013 - 21:26 #4
Jamen jeg er ikke interesseret i Dayz standalone, det bliver nemlig som du siger, seriøst krævende og dyrt i hardware.
Det er jo jul... =P

Men tror du den kan køre Dayz mod på nogenlunde kvalitet, altså ikke lavest eller tæt på lavest, men medium eller opad?

Og hey.. Tak for info og svaret! Fedt det går så hurtigt herinde! =)