Avatar billede jazoomy Nybegynder
15. august 2001 - 18:19 Der er 11 kommentarer

Logitech Cordless Mouseman Optical

Hvorfor kan jeg kun få nummer fire knap, altså tommelfingerknappen til at du, når jeg sætter den til midterste knap inde i museindstillingerne??? Det er da træls at man ikke kan bruge lige nøjagtig den funktion man vil. Er det et program eller noget der kan fixe det?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
15. august 2001 - 18:25 #1
bruger du sidste nye mouseware ???
www..logitech.com
Avatar billede jazoomy Nybegynder
15. august 2001 - 18:33 #2
JEP! Hmmm... Der kom da hvist et . for meget i din adresse.
Avatar billede hobbez Nybegynder
15. august 2001 - 19:00 #3
Jeg tror ikke det er HANS adresse :o)

/Rob
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
15. august 2001 - 21:02 #4
Ang. Logitech Cordless Mouseman Optical, bruger den så ikke vildt meget strøm?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
15. august 2001 - 21:34 #5
med strøm mener jeg self. batteri Whatever :-)
Avatar billede zhark Nybegynder
16. august 2001 - 02:56 #6
Du har vinstall prog.? Der er på \"Egenskaber for mus\" 8 muligheder el for knab 4 (til tommelfingeren) skulle 8 ikke være nok?
Hvad mener du med at sætte knap 4 til midterste knap? Når nu det altså er den venstre ved (alle) dine tommelfingre!?
Avatar billede zhark Nybegynder
16. august 2001 - 02:58 #7
Unskyld fejl. Du har vinstall prog. = Du har vel installeret prog.
Avatar billede jazoomy Nybegynder
20. august 2001 - 09:46 #8
Jeg kan sagtens sætte den til lige præscis hvad jeg vil, men hvis jeg skal have tommelfingerknappen til at virke skal jeg sætte den til midterste knap. DET ER DA TRÆLS
Avatar billede zhark Nybegynder
20. august 2001 - 19:53 #9
Jeg har \"tygget\" på det du skriver , men forstår det ik\'?
Knap 4 er... knap 4!!! Hvad fa\'en mener du med at sætte knap 4 til knap 2, du kan definere knapper og der er flere end de 8 muligheder, men altså: Knap 1 er knap 1 og knap 2 er knap2 og...
Avatar billede zhark Nybegynder
21. august 2001 - 21:28 #10
Du kan ikke definere en knap til noget en anden allerede er defineret til - er det ikke der det går galt?
Avatar billede zhark Nybegynder
29. september 2001 - 18:03 #11
Det er OK du afviser mit svar, men lav så selv et og accepter det - så spm kan lukkes!
Når ikke du vil (definere)... kommentere problemet.
Du skriver: Jeg kan sætte den lige præcis til hvad jeg vil - men hvis den skal du\' skal jeg sætte den til midterste kanp, det har jeg læst 25. gange, hvad står der???