Avatar billede Razzta91 Nybegynder
04. december 2013 - 11:16 Der er 2 kommentarer

Min bærbar fryser

Hej

Jeg håber det er det rigtige sted jeg har postet, ellers sorry

Mit problem er at jeg har en Samsung Notebook NP355V5C-S03SE og jeg er lige flyttet ind til min kæreste, men når jeg går på hendes trådløse net, så fryser min bærbar, når jeg er hos mine forældre sker der ikke noget.

Er der en løsning på det?
04. december 2013 - 12:25 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Med det samme ? eller først når du 'går på nettet' ?
Avatar billede Razzta91 Nybegynder
04. december 2013 - 13:09 #2
Det drejer sig om windows 7

jeg kan lige starte nettet op og måske tjekke min mail, men så fryser den.