Avatar billede henno Nybegynder
15. august 2001 - 17:47 Der er 2 kommentarer og
5 løsninger

www.aaifbasket.dk

Hejs!

Hva syns I om denne hjemmeside??
www.aaifbasket.dk ??

mvh.
Henno
Avatar billede nomiz Nybegynder
15. august 2001 - 17:48 #1
Hvad er fordelen med den første side, hvor man bliver redirectet?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
15. august 2001 - 17:49 #2
nomiz>> Det ser fedt ud LOL :o)

/MN
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
15. august 2001 - 17:54 #3
Ser OK ud..men den er SYGELIGT langsom at hente...(ISDN 64 kb) Desuden lidt småfejl i NS 4, men det er så lidt at det (næsten) er lige meget.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
15. august 2001 - 18:58 #4
Jeg går ud fra at din redirect er for at preloade billeder, ellers er der ingen idé med den.

Jeg ved ikke helt om jeg associere farven grøn med basketball. Nok mere gyldne og varme farver fra parketgulvet blandet med røde, hvide og grønne streger fra div. andre sportsgrene.

Dit logo / billede af den aggresive basketbold / græskar har en ubehagelig negation over sig - synes jeg. Fint nok med aggression, men kan du ikke finde noget andet, f.eks. hænder i kamp om bolden under kurven.

Jeg synes, at forsiden er alt for l a n g og indeholder alt for mange tesktuelle og grafiske elementer. Måske du kan henvise nogle af dem til undersider ... så kunne du sikkert også få loadtiden ned ...

Det er fint nok at du har et banner på siden, men den fra malerfirmaet stjæler efter min mening alt for megen opmærksomhed. Hvis den absolut skal være lige i synsfeltet, så stop i det mindste animationen og fravælg grøns komplimentærfarve - rød. Samt slet \"Banner fra: Malerfirmaet Paint\", man kan godt se, hvor banneret kommer fra.

Den der chart-tæller må da kunne flyttes eller slettes fra forsiden. Den passer slet ikke ind i det store, og til tider, flotte grafiske arbejde du har lavet.

Når alt det (efter min mening) negative er sagt, så skal du også komplimenteres for det meget store arbejde, der tydeligt er lagt for dagen her.

/Tony
Avatar billede therkildsen Nybegynder
16. august 2001 - 13:18 #5
Der er for mange ting på forsiden. Det virker uoverskueligt. Prøv at begrænse indholdet på forsiden til det vigtigste.

Siden loader ekstremt langsomt. Prøv at gøre siden hurtigere ellers går der brugere tabt på den konto.

Jeg kan ikke forstå, at du har valgt at vise alle mulige statistikker på Chart-counteren. Dine brugere har ingen glæde af at se hvor mange besøgende der er osv. Det er tal der dybest set kun har interesse for dig og dine evt. konkurrenter.

Indholdet er godt! Jeg er ikke den store basketballfan, men jeg kan se at der er masser af god læsning for dem der interesserer sig for Basketball i almindelighed og Aabyhøj i særdeleshed. Det er dejligt at se en hjemmeside hvor der er gjort noget ud af indholdet. :-)

/Therkildsen
Avatar billede knast Nybegynder
23. august 2001 - 14:58 #6
jep gør noget ved den første side....eller bare nedsat ventetiden ;-)
Avatar billede tning.dk Nybegynder
28. august 2001 - 09:21 #7
Mojn mojn

Siden er 2-tal fed, synes jeg selv, spiller selv, og elsker siden!!!!!!

http://www.tuning.dk