Avatar billede ChapTs Nybegynder
02. december 2013 - 09:51 Der er 3 kommentarer

Brug for en CentOS Linux Server!

Hejsa.
Jeg mangler en Business server som kører over CentOS. Er der nogle som har en i tankerne? Den må meget gerne ikke være kæmpe stor, den skal ikke larme og den skal ikke bruge for meget strøm. Der er ikke det største behov, når det nu gælder komponenterne, men serveren må meget gerne have en nogenlunde processor og mindst 4 GB ram, da det skal kunne trække bl.a. gameservere og andet i den retning af.

Jeg kiggede lidt på denne: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=server&type=server&varenr=99452

Men problemet med den er bare at der ikke følger operativsystem med. Men hvis du kender en god server, som muligvis passer til mine krav, så ville jeg meget gerne høre om den og muligvis vurdere den :)

//Benjamin aka. ChapTs
Avatar billede sonalias Seniormester
02. december 2013 - 11:38 #1
du skriver at du har brug for en CentOS server og samtidig har det er en forhindring der ikke følger operativsystem med. Du er godt klar over at CentOS er gratis right?
Avatar billede ChapTs Nybegynder
02. december 2013 - 11:41 #2
Jep. Men har før haft problemer med at få installeret CentOS korrekt, såååå mest derfor. Min ven har før købt en server med CentOS installeret på :)
Avatar billede ChapTs Nybegynder
02. december 2013 - 11:41 #3
Men den er udgået af produktion :(