Avatar billede esbjergvarde Nybegynder
02. december 2013 - 09:23 Der er 1 kommentar

Reklame finansieret weblogs.

Hej

Er interesseret i at putte en reklame på min weblog.

Er der nogen som ved lidt om hvilke måder er er at gøre dette på.

Har set Google add-sense. De kræver dog en masse indhold før de vil godkende en.

Er der andre udbydere af reklame indhold til en dansk side.

Evt. engelsk i fremtiden.

Hvad er udbetalingen per klik?

venlig hilsen
Esbjergvarde
Avatar billede keysersoze Guru
02. december 2013 - 12:57 #1
tradedoubler og euroads er et par stykker - men der er intet i vejen for selv at sælge annonceplads. Men er du bange for at Google ikke vil godkende dig pga manglende indhold lyder det måske optimistisk at starte med en masse reklame før indholdet er på plads.

Det er umuligt at sige noget om klik-priser - først og fremmest er det ikke i alle situationer der udbetales for klik men også i fx egentlig salg, dernæst varierer prisen fra få øre til flere hundrede alt efter hvilket marked du rammer.