Avatar billede stefanhanquist Nybegynder
01. december 2013 - 09:48 Der er 2 kommentarer

hvad gør jeg nu, HJÆLP!

Min bærbar har haft nogle problemer med at den ikke kunne starte op uden at gå i sort når windows startede op.

jeg kunne godt komme ind i f4 hvor jeg tog en sikkerhedskopi og lagde over på min ekstern hardisk. da det er ret vigtigt at jeg får mit onenote tilbage som der var før, da jeg har hele mit første semesters skolenoter i det program.

efter at have lavet en sikkerhedskopi, geninstallerede jeg windows og efter det virkede min bærbar igen. nu er problemet bare at når jeg åbner min ekstern hardisk er der en mappe som hedder samsungrecovery og i den ligger der 24 W01-fil til w23-fil (skabalonen er bare et hvidt papir med en fold i højre hjørne) hver af disse filer har 3.99 gb i sig. hvordan får jeg mit onenote tilbage eller bare alt mit gamle stof? kan ikke finde ud af hvordan jeg "åbner" eller bruger de filer. kan de være ødelagt af at min bærbar ikke virkede ordentligt da jeg lavede en sikkerhedskopi.
Avatar billede NCG Novice
01. december 2013 - 10:15 #1
Hvis du har lavet backup'en med Samsung Recovery, så burde du også kunne lave en data restore med samme program ?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
01. december 2013 - 12:17 #2
Kan du ikke bruge det samme, program som du brugte til at lave sikkerhedskopien, til at åbne filerne med?.