Avatar billede martinnygaard92 Nybegynder
30. november 2013 - 15:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kig min video

og like og kommentere

http://www.youtube.com/watch?v=hfGC6Nnuy1M
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2013 - 16:12 #1
Efter min mening hører disse spørgsmål ikke til inde på et forum hvor man hjælper folk med it problemer.
Læg det i stedet på din Facebook profil og få dit budskab ud den vej.
Er i øvrigt enig med vedkommende der kommenterer på din video ;-)
Og så synes jeg ikke den er særlig sjov, selvom du gør det.
Avatar billede frem-ad Professor
30. november 2013 - 18:15 #2
Dette høre ikke hjemme her inde på eksperten.dk, vi hjælper med det meste, og ikke kun IT, men det synes jeg er en forkert kant.

I øvrigt synes jeg videoen er usmagelig.
Avatar billede martinnygaard92 Nybegynder
30. november 2013 - 18:53 #3
har i ingen humor eller er i selv tykke
Avatar billede frem-ad Professor
30. november 2013 - 23:18 #4
Vi har masser humor, men dette er ikke humor og gør nar af nogen der ikke selv, har lagt op til og blive drillet. Dette du viser er folk der skal hjælpes og ikke gøres nar af.
Du ville selv have kommentar, så for du ikke kan lide kommentarerne, det er dit problem.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2013 - 08:00 #5
Jeg er enig med frem-ad.
Du må kede dig siden du kan finde på sådan noget pjat.
Der er et hav af U-Tube videoer med tykke mennesker der er meget bedre end din, og hvor der er humor i. Din video er helt humorforladt. Og kalder du at det er humor, når folk vitterligt kommer til skade, har du en syg tankegang.