Avatar billede thingbo Nybegynder
29. november 2013 - 19:43 Der er 2 kommentarer

Daglig administration af enkeltmandsvirksomhed

Hej alle eksperter!

Er der nogle af jer der kan fortælle mig om hvilke daglige kontor opgaver der følger med i det med at være selvstændig håndværker?

- hvor meget arbejde er der ca. i det om ugen?

Mvh Jens

På forhånd tak!
Avatar billede wjens Guru
30. november 2013 - 14:22 #1
Det afhænger helt af hvad du laver (og hvilken bogholderi erfaring du har). De fleste vil nok sige at det tager længere tid end man tror.

Køber du mange små ting ind eller nogle få indkøb om måneden, laver du mange små ting for kunderne eller få store projekter. Det giver vidt forskelligt antal bilag til betaling/rykker/bogføring.

Derudover momsafregning, diverse indberetninger, løn til dig selv etc.
Der går nemt en time pr. dag.
Avatar billede finb Ekspert
02. december 2013 - 13:55 #2
Der er vist en pakke, der hedder
C5 light