Avatar billede thajs Nybegynder
15. januar 2000 - 19:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

STELLAR OFFICE - I NEED HEEEEEELP

Jeg har lige fået en demoversion af Stellar Office. Meget let og brugervenligt program - troede jeg. Det kan jo også være, at det bare er mig!
Jeg vil meget gerne i kontakt med en som har ok meget kendskab til programmet. Så hvis der sidder en derude og har lyst til at give en hånd med ville jeg naturligvis blive meget glad. Jeg giver 500 point til den der vil hjælpe mig gennem hele processen. Plus lidt andet løst hvis der skulle blive brug for det. Skulle vist ikke tage så lang tid, men det er bare vigtigt for mig at få det ordnet hurtigst muligt!
Håber at hører fra en derude
Skriv evt. til cinema@memorabilia.dk

Mvh. Thajs
Avatar billede gita Nybegynder
22. januar 2000 - 12:28 #1
Hvad er din krise.....

i hvilken sammenhæng skal du bruge regnskabet til...

da jeg godt kan komme på flere andre programmer som nok er letterer at gå til..
Avatar billede teknik Juniormester
06. september 2000 - 20:54 #2
Håber i har kommunikeret via mail...

Ellers er 500 point for et indholdsløst svar da virkelig flot !

?-)
Teknik