Avatar billede Novice-1 Forsker
26. november 2013 - 13:42 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Twitter - kan man nøjes med windows 7 på PC

hvis man alene vil kunne sende besked ud af huset og man i øjeblikket kun har en ældgammel mobil telefon.

på twitters hjemmeside ser det ud  som man skal have windows  8
--hvis man ikke har en smartphone

på forhånd tak
Avatar billede madklub Guru
26. november 2013 - 13:55 #1
Mon ikke win7 er godt nok - ellers ville de godt udelukke mange.
Har du prøvet ?
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2013 - 14:05 #2
Jeg har haft Twitter på XP gik fint, har bare sluttet igen da jeg syntes det var for ringe og besværligt.
Avatar billede keysersoze Guru
26. november 2013 - 15:33 #3
Hvis du vil have Twitter som en App skal du have en understøttet enhed, heriblandt Windows 8. Men Twitter er jo også en hjemmeside og for at den kan fungere er du alene afhængig af hvilken browser du benytter og her vil både Internet Explorer, Firefox og Chrome i din Windows 7 være udmærket.
Avatar billede Novice-1 Forsker
01. december 2013 - 14:18 #4
kan jeg lige nå et ekstra spørgsmål, kan se at man skal opgive mail eller mobil nr --jeg går ud fra som givet, at det alene er Twitter der får adgang til disse oplysninger, og ikke mennesker der eventuelt måtte ønske at vide hvad man har/ havde på  hjerte?

på  forhånd tak
Avatar billede madklub Guru
01. december 2013 - 15:31 #5
Jeg tror at man er anonym, men jeg er ikke helt sikker.
Du kan jo læse betingelserne, før du godkender.
Avatar billede keysersoze Guru
01. december 2013 - 18:20 #6
din email vises ikke offentligt - men andre kan finde dig via din email som standard, dette kan dog slås fra.