Avatar billede Loco_Torero Nybegynder
25. november 2013 - 10:02 Der er 5 kommentarer

Hvilket trådløst netværkskort har jeg i min computer??

Hej alle
Jeg har netop oprettet en profil herinde i håb om at kunne få lidt hjælp til et problem jeg har med min gamle bærbare.

Jeg har en gammel Packard Bell bærbar, som jeg for nylig har formateret, da den var helt til rotterne. Den kører nu fint igen, MEN i min hast for at få den op at køre fik jeg overset at jeg ikke har nogen driver liggende.

Jeg fik hjælp af en kammerat, og det lykkedes ham at få fundet alle drivere, dog ikke til det trådløse netværk. Kan jeg på nogen måde finde ud af hvilken driver det er jeg skal bruge? Har ingen beskrivelse af hvad det er der sidder i min computer?

På forhånd tak :)
Avatar billede chalde Seniormester
25. november 2013 - 10:10 #1
Hvad er modelnummeret på den?
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
25. november 2013 - 10:12 #2
Hej
Prøv den gratis version af dette link

http://www.piriform.com/speccy

Vh
Anker
Avatar billede claes57 Ekspert
25. november 2013 - 10:54 #3
hvis det kablede net virker, så kan du via slimdrivers får hentet driver til wifi. Den tager automatisk ud fra en tabel med hardware-id, så den er ligeglad med navnet.
https://www.slimwareutilities.com/slimdrivers.php
download via teksten "or Download SlimDrivers Now from SlimWare Utilities" så kommer er ikke andet med.
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. november 2013 - 14:14 #4
Hvad med at bruge modelvælgeren og her i gennem finde drivere?
http://www.packardbell.dk/pb/da/DK/content/download
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. november 2013 - 14:28 #5
Link to the old page  Hvis ældre model!
ftp://ftp.download.packardbell.com/