Avatar billede gmn Nybegynder
22. november 2013 - 18:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Musens cursor mangler den lodrette steg-egenskab

For små to uger siden ville min mus ikke mere stille sig midt i en tekst og blive til en lodret steg, så jeg kunne rette. Cursoren bliver ved med at være en hånd, der ikke vil samarbejde. Cursoren kan dog være en pil og en hånd med pegefinger, men jeg mangler meget den lodrette steg, så jeg kan markere og kopiere, når jeg har brug for det. Jeg har prøvet at opdatere det software, der hører til den trådløse Logitech M305 mus, og jeg har prøvet at installere en hp-mus, men resultatet er det samme. Det er meget mystisk, for mens jeg skriver dette, vil cursoren pludselig gerne lade sig anbringe midt i teksten og blive til en lodret streg så jeg kan rette, men selvom jeg gik tilbage til min post osv. så vil cursoren IKKE blive til en lodret streg. Er dette forum noget specielt :-) Hvordan får jeg normaliseret min cursor??
Avatar billede gmn Nybegynder
23. november 2013 - 15:55 #1
Jeg har nu fundet ud af, at cursoren fungerer normalt i Chrome, så må jeg vel bare undlade at bruge IE.
Avatar billede gmn Nybegynder
23. november 2013 - 16:23 #2
Vha. denne oplysning fik jeg fixet IE
Method 2:
If the issue persist you may also try to reset the Internet Explorer settings and check.
How to reset Internet Explorer settings
http://support.microsoft.com/kb/923737
Resetting Internet Explorer disclaimer:
The Reset Internet Explorer Settings feature might reset security settings or privacy settings that you added to the list of Trusted Sites. The Reset Internet Explorer Settings feature might also reset parental control settings. We recommend that you note these sites before you use the Reset Internet Explorer Settings feature
Avatar billede gmn Nybegynder
21. januar 2014 - 00:24 #3
Jeg fik vist selv løst problemet.
Avatar billede gmn Nybegynder
08. februar 2014 - 21:13 #4
Hvordan lukker jeg et spørgsmål, jeg selv fandt løsningen på??