Avatar billede ZeBa Ekspert
22. november 2013 - 10:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Thunderbird: Eksport af mails - Windows 8

I forbindelse med backup til ekstern HD vil jeg gerne lave back up af mine mails, men jeg kan ikke finde ud af, hvor filerne med dem ligger - og i øvrigt heller ikke, hvordan jeg kan få Thunderbird til at eksportere dem.
Anyone?
Avatar billede zacharias1703 Nybegynder
22. november 2013 - 10:53 #1
hej prøv at marker de mail du vil lave backup af og put dem i en mappe hvis du kan jeg er ikke sikker men prøv
Avatar billede ZeBa Ekspert
22. november 2013 - 11:09 #2
Hvad er det for noget sludder?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. november 2013 - 11:39 #3
du skal bare bruge mozbackup.
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-mozbackup.php
gemmer alle data fra firefox og thunderbird - og bruges også til senere reetablering.
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. januar 2014 - 18:32 #4
Tak for kommentarerne. Får jeg et svar til points fra claes57
Avatar billede claes57 Ekspert
16. januar 2014 - 19:09 #5
Bare luk selv.
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. januar 2014 - 20:06 #6
ok - og tak