Avatar billede tsch Nybegynder
19. november 2013 - 14:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fastholde løbende dialog på den samme mail.

Kære alle sammen

Jeg har tidligere fået virkelig kvalificeret hjælp her på eksperten, så derfor prøver jeg igen.
Mit problem:
Når jeg eksempelvis sender dig en mail - du svarer tilbage - jeg taster "svar" og svarer, næste gang jeg modtager en mail fra dig, kan jeg ikke læse mit sidste svar, uden at jeg skal gå om i "sendt post" og der læse mit tidligere svar.
Hvis jeg har den samme dialog på f.eks. min Ipad kan jeg følge vores svar til hinanden uden at skulle gå i "sendt post"

Altså, jeg vil gerne, at det er som om kommunikationen foregår på den "samme rulle papir"

Kan Outlook indstilles til det? og i givet fald hvordan gør jeg det?

Jeg håber ikke det lyder alt for kryptisk?

Med venlig hilsen og med ønske om en god dag til jer alle.
Teddy Schnefeldt
Avatar billede tlaursen Nybegynder
19. november 2013 - 14:33 #1
Jeg sidder med en Outlook 2010.
Klik på Vis > Sæt "Flueben" i punktet "Vis som samtaler"

/Thorsten
Avatar billede tsch Nybegynder
19. november 2013 - 14:39 #2
Hej tlaursen

TUSIND TAK for svaret det kan jeg bruge.
Det udløser 200 point til dig, tak for hjælpen
De bedste hilsner
Teddy
Avatar billede tsch Nybegynder
19. november 2013 - 14:40 #3
Undskyld men jeg er lidt utrænet på siden, men det kommer nok.
Mvh
Teddy
Avatar billede tsch Nybegynder
19. november 2013 - 14:42 #4
Hej Torsten
Hvordan er det lige jeg giver dig dine 200 point?
Eller er det automatiseret?
Mvh
Teddy
Avatar billede tlaursen Nybegynder
19. november 2013 - 15:16 #5
Jeg laver lige et svar.
/Thorsten