Avatar billede ChrisNeitrup0404 Nybegynder
18. november 2013 - 16:28 Der er 10 kommentarer

Vilken stationære computer skal jeg købe?

Hej eksperter jeg vil kigge lidt på nogle stationære computere men hvilken sal jeg købe? skal jeg samle en selv eller købe en færdig lavet hvis jeg skal samle en selv skal man så have nogle bestemte dele og hvilken nogle er det lige meget hvilken nogle bundkort ram harddisk og grafikkort jeg køber? hvis jeg skal købe en færdig lavet hvilken en skal det så være hvor hende skal jeg købe den og hvorfor lige den.

håber i kan hjælpe mig og vil gerne have så meget info som muligt men skal lige siges har intet forstand på en samle e eller sådan har kun forstand på hvad der er godt og hvad der ikke er godt.
Avatar billede quakerzz Nybegynder
18. november 2013 - 16:45 #1
Hvad skal Du bruge computer til?
Avatar billede SkarpC Nybegynder
18. november 2013 - 17:19 #2
Jeg tror du skal have denne her:

https://www.fcomputer.dk/gamer/gamer-computere/gamer-station%C3%A6r/f%C3%B8niks/intel-haswell-i5-hd7770-medium-gamer-fractal.html

Jeg vælger denne da jeg på ingen måde aner hvad du skal bruge den til, men går ud fra du er 13 og skal bruge den til at spille på..

Husk at vælg en hvor windows er installeret..

Når du spørg som du gør så skal du ikke samle den selv.
Avatar billede ChrisNeitrup0404 Nybegynder
18. november 2013 - 17:32 #3
Skal mest bruge den til at spille på
Avatar billede quakerzz Nybegynder
18. november 2013 - 18:07 #4
Du har ikke prøvet at samle en computer før,så er det bedre at købe en færdig samlet computer.
hvis du oplyser hvad er de spil du spiler og hvad er dit budget, så kan Vi finde en passende computer til Dig.
Avatar billede ChrisNeitrup0404 Nybegynder
18. november 2013 - 18:15 #5
Jeg spiller Counterstrike:Source og Garry's mod mest nogle gange kan jeg finde på at spille Minecraf men vil også gerne kunne køre det nye bf4 på ultra surfer også meget på nettet men når jeg spiller skal det være hurtigt og lækkert
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
18. november 2013 - 19:26 #6
har en en price range ? (max pris)

det er lettere at rådgive når man kender et max beløb.
så kan vi nok finde den bedste computer til den pris til det du skal bruge den til.
Avatar billede ChrisNeitrup0404 Nybegynder
18. november 2013 - 19:37 #7
10,000 dkk
Avatar billede quakerzz Nybegynder
18. november 2013 - 19:56 #8
BF4 er meget krævende spil, derfor skal du en computer med et kraftigt grafikkort.GTX770 eller GTX780 kort er et godt tilbud,men de her computere med de nævnte korte koster meget.
hvad er din budget?
Avatar billede ChrisNeitrup0404 Nybegynder
18. november 2013 - 19:57 #9
Hvad koster en computer med de grafikkort?
Avatar billede quakerzz Nybegynder
18. november 2013 - 20:08 #10
Her er en link til en kaftig computer:
http://topdata.dk/product.asp?product=9298

Computeren er uden windows(det koster 800kr.at få windows installet).