Avatar billede Posten50 Praktikant
18. november 2013 - 10:56 Der er 5 kommentarer

Overvejer køb af stationær i stedet for min "døde" bærbar HP

Hvad vil i anbefale, stationær gerne med 24" eller bærbar med 17" priside` ca 6-10000 kr. Skal gerne kunne klare videoredigering bl.a.
Avatar billede Posten50 Praktikant
18. november 2013 - 10:59 #1
Gerne med fornuftigt strømforbrug?
Avatar billede desparato Nybegynder
18. november 2013 - 13:16 #2
Hvis du skal ha mere kraft for pengene, så vælg en stationær, men hvis du skal ha den med rundt omkring, så er det vel en stationær.
Du kan også købe en bærbar samt en 24" skærm
Personligt ville jeg vælge en stationær, de er generelt bare "bedre" end bærbare.
Det gælder bare om at finde nogle strømbesparende komponenter, hvis det er meget vigtigt at få lavt strømforbrug, men når du går ned i strøm mister du sandsynligvis også processorkraft medmindre du finder en (dyrere) komponent, som kan levere kraft for for lidt strøm.
Avatar billede Posten50 Praktikant
18. november 2013 - 15:32 #3
Ikke nødvendigt at gå ned i strøm, vil bare gerne spare lidt på energien, hvad bruger en pc/bærbar ca??
Avatar billede Posten50 Praktikant
18. november 2013 - 21:49 #4
Hmm, måske bliver det bærbar alligevel.
Vil dette være et godt bud..
http://www.komplett.dk/acer-aspire-v3-772g-173-fhd-mat/779553
Avatar billede Posten50 Praktikant
20. november 2013 - 11:20 #5
Læg et svar og jeg lukker!